CNN

CNN

CNN

CNN

فال روزانه- فال روز جمعه 5 تیر 1394

فال روزانه- فال روز جمعه 5 تیر 1394


فال روزانه | فال روز چهارشنبه 27 خرداد 1394

جمعه 5 تیر 1394


فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 27 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

اگر امروز همسر شما یا یکی از دوستانتان خیلی پرخاشگر شده است سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید. سریع واکنش نشان دادن باعث می‌شود طرف مقابلتان عقب نشینی کند و بنابراین شما می‌توانید برتری خود را ثابت کنید. اما این استراتژی قدیمی شده است، برای اینکه اگر کسی مجبور بشود به شکستش اعتراف کند، در حقیقت یعنی هیچ برنده‌ای وجود نداشته است. از مجادله کردن اجتناب کنید، اما چیزهایی را اعتقاد دارید واقعیت دارند را به زبان بیاورید. 

 
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 27 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

  امروز شما می‌توانید برقی را در چشمان اطرافیانتان تشخیص بدهید، این برق شما را قادر می‌سازد که متوجه تواناییهای آنها شده و آنها را برای رسیدن به آرزوهایشان تشویق کنید. حس ششم شما بسیار قوی است، بنابراین شما می‌توانید حتی قبل از اینکه کسی با شما صحبت کند بفهمید که به چه چیزی فکر می‌کند. مادامی که شما به نیازهای خودتان توجه می‌کنید توصیه می‌شود که دوستی وفادار و همراه نیز باقی بمانید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 27 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

 شما امروز می‌توانید یک زندگی کاملاً اجتماعی داشته باشید، برای اینکه ماه در نشانه‌تان به شما قدرت می‌دهد که به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید. ظاهراً شما نسبت به همیشه خونگرم‌تر شده‌اید و دوست دارید بیشتر با دیگران ملاقات داشته باشید. شما به جای اینکه تمام فکر و ذکرتان را روی کارتان متمرکز کنید حالا بیشتر با دوستانتان در مورد احساسات خود صحبت می‌کنید؛ وقتی شما این کار را می‌کنید آنها هم نسبت به شما بامحبت‌تر می‌شوند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 27 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین تیر ماه

اگرچه تنبل بودن و یک گوشه نشستن از خصوصیات ذاتی شما نیست، ولی وقتی که لازم باشد شما خیلی خوب این کار را انجام می‌دهید. با وجود این اکنون با دقت برنامه ریزی کردن برای امروز می‌تواند برایتان بسیار سودمندتر باشد. حتی اگر شما ترجیح می‌دهید که جزئیات چیزی را شرح دهید، اگر به برنامه‌های تقویمتان توجه نکنید به زودی فرصتهای زیادی را از دست خواهید داد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 27 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

منفعت و سودهای مالی بسیاری در انتظار شما هستند و در روزهای نه چندان دوری نصیب شما می‌شوند. اما باید حواستان را جمع کنید تا این منفعت‌های را بیهوده هدر ندهید. بعد از رسیدن به این منفعت مالی، به شما توصیه می‌کنیم که کمی استراحت کنید زیرا برای رسیدن به این مرحله تلاش‌های بسیاری را انجام داده اید، کمی‌احساس خستگی و ناتوانی می‌کنید، برای این که دوباره قوای جسمانی خود را بدست آورید این استراحت برای شما الزامی می‌باشد، زیرا شما در پی به دست آوردن موفقیت‌های بزرگتری هستید و این موفقیت‌های به نطرتان کوچک به نطر می‌رسد.
 

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 27 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

شما امروز از نظر احساسی تعادل ندارید. در یک لحظه می‌توانید هر کاری را انجام دهید و در لحظه دیگر احساس بی فایده بودن می‌کنید! به جای اینکه در جستجوی جنبه‌های مثبت هر چیزی باشید، در پوسته تنهایی و افسرده خود گرفتار شده‌اید. خوشبختانه هم اکنون شما قدرت این را دارید که مسیر خود را عوض کرده و حتی تا قله کوه هم برسید!! یک تصمیم آگاهانه و درست بگیرید و به همان هم بچسبید؛ بقیه چیزها اصلا مهم نیست!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 27 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین مهر ماه

اینکه ماه برج جوزای دمدمی‌ مزاج تمام احساسات شما را کنار می‌زند اصلا اهمیتی ندارد! گزینشی عمل کردن در مورد دلایل و فاکتورهایتان امر خیلی مهمی است؛ چرا که درگیر کردن خودتان در گروه‌های خیلی زیاد از مردم می‌تواند انرژی خیلی زیادی ازتان بگیرد. آنچه که اهمیت دارد این است که شما می‌خواهید مادامی‌ که تاثیر و نفوذی که می‌خواستید را ایجاد نکردید، سفت و سخت به وظایفتان بچسبید!
 

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 27 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز به فعالیتهای بدنی خود بیشتر توجه کنید، برای اینکه ماه درششمین خانه شما قرار دارد و این خانه مربوط به سلامتی و عادتهای روزمره شما می باشد. فراموش نکنید که کوچکترین مسئله جزئی و بی اهمیت مربوط به فعالیتهای روزانه تان می تواند تأثیر مستقیمی بر زندگی شما و احساستان نسبت به زندگی داشته باشند. هر روز  فقط کارهایی را انجام دهید که از عهده انجام دادنش بر می آیید. رژیم غذایی  و تمرینات ورزشی خود را تا حدی تغییر دهید تا سلامتی تان تضمین شود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 27 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین آذر ماه

شما می‌دانید که چیزی در زندگی‌تان تغییر کرده است و شما مجبورید بر خلاف قانون و منطق برنامه ریزی کرده و نقشه بکشید. شما مجبورید از توانایی‌های جسمانی خود استفاده کنید، اما نباید آن را صرف کارهای پوچ و بی فایده بکنید. داشتن انضباط فردی و شخصی اکنون برای شما لازم و واجب است و فعالیت‌های منظم روزانه شما را برای آینده‌ای خوب آماده می‌کند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 27 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین دی ماه

شما امروز انقدر از مسائل جزیی خسته شده‌اید که حاضرید کاملا تسلیم شده و پای خود را از همه چیز کنار بکشید اما نیاز به گفتن نیست که این نوع رفتار واقعیت گریزانه اصلا رفتار مناسبی نیست. شما باید خودتان را ملزم به تهیه کردن یک لیست برای انجام دادن کارهایتان بکنید، اگر مراحلی را که باید بگذرانید به صورت یک فهرست در بیاورید به شما کمک می‌کند که کارهایتان را اولویت بندی کنید بنابراین کارهای شما زیاد آشفته و بی‌نظم نخواهد بود.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 27 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

درستکاری شما بهترین اسلحه ای است که می‌توانید داشته باشید، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می‌فهمند کمتر می‌توانند در مقابل شما مقاومت کنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینکه شما می‌خواهید تجربه معنوی مهمی‌داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 27 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

با وجود اینکه شما ممکن است روی فعالیت‌هایی که مجبورید برای پیشرفت شخصی خود انجام دهید متمرکز هستید اکنون وارد مرحله ای شده‌اید که روابط تان در اولویت قرار گرفته است. ممکن است امروز صحبت کردن با یک دوست درباره تصورات شما کار دشواری باشد به خاطر اینکه شما در وهله اول بی‌اساس و سست ظاهر می‌شوید. مقاوم باشید؛ اگر شما استوار باشید دیگران نیز شما را همانگونه می‌بینند.



منبع:نمناک

 


 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد