CNN

CNN

CNN

CNN

سانحه قطار امروز/جزئیات بیشتر عکس ها

                                      

پرداخت خسارت به مسافران قطار سانحه دیده مشهد – اصفهان



کد خبر : 69145
۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۲۱:۱۳
مدیرکل راه آهن شرق (طبس) از پرداخت خسارت به مسافران قطار سانحه دیده مشهد – اصفهان خبر داد و گفت: 440 مسافر این قطار در سلامت کامل به اصفهان اعزام شدند.

مدیرکل راه آهن شرق (طبس) از پرداخت خسارت به مسافران قطار سانحه دیده مشهد – اصفهان خبر داد و گفت: 440 مسافر این قطار در سلامت کامل به اصفهان اعزام شدند.
به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد ابراهیم اقبالی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره جزئیات سانحه شب گذشته قطار مسافری مشهد – اصفهان افزود : خوشبختانه هیچ یک از مسافران این قطار که هنگام ورود به ایستگاه ده‌شور در 25 کیلومتری طبس دچار سانحه شد ، آسیب ندیدند.
مدیرکل راه آهن شرق (طبس) درباره علت حادثه توضیح داد: با وجود اینکه هنوز علت حادثه به طور کامل مشخص نشده است اما به نظر می‌رسد سرعت قطار برای ورود به ایستگاه بالاتر از حد مجاز بوده و همین عامل باعث خروج قطار از ریل شده است.
وی با بیان اینکه این قطار با 440 مسافر و 9 واگن مسافری در محور مشهد – اصفهان در حال حرکت بود، افزود: در هنگام ورود قطار مسافری مشهد – اصفهان به ایستگاه ده قطار دیگری هم در ایستگاه حضور داشت که من در آن قطار مستقر بودم و پس از وقوع سانحه بلافاصله در صحنه حاضر شدیم.
اقبالی با بیان اینکه پنج واگن از 9 واگن قطار مسافری مشهد – اصفهان از ریل خارج شد ، اظهار داشت : به مسافران این پنج واگن خسارت کامل پرداخت می‌شود ا ما به مسافرانی که در واگن‌های خارج نشده از ریل (آسیب ندیده) بودند خسارت تأخیر پرداخت می‌شود.
مدیرکل راه آهن شرق (طبس) درباره خسارت ناشی از این سانحه گفت: هنوز برآورد دقیق و کاملی از خسارت این حادثه مشخص نشده است اما خسارت جزئی به سیستم اهرم‌بندی زیر برخی واگن‌ها وارد شد همچنین قسمتی از تراورس و ریل نیز تخریب شد .
وی افزود: خسارت‌ها در حدی نبود که ناوگان از کار بیفتد و در حال حاضر قطار در حال تردد در مسیر مشهد – اصفهان است.
   
                 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد