CNN

CNN

CNN

CNN

دانلود آهنگ امشب درسرشوری دارم از محمداصفهانی

دانلود آهنگ محمد اصفهانی به نام غوغای ستارگان

دانلود آهنگ محمد اصفهانی به نام غوغای ستارگان

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای محمد اصفهانی به نام غوغای ستارگان با بالاترین کیفیت
آهنگساز: زنده یاد همایون خرم ، شعر: کریم فکور

| به درخواست کاربران |

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ:
امشب در سر شوری دارم
امشب در دل نوری دارم
باز امشب در اوج آسمانم
باشد رازی با ستارگانم
امشب یک سر شوق و شورم
از این عالم گویی دورم
از شادی پر گیرم که رسم به فلک
سرود هستی خوانم در بر حور و ملک
در آسمانها غوغا فکنم
سبو بریزم ساغر شکنم
امشب یک سر شوق و شورم
از این عالم گویی دورم
با ماه و پروین سخنی گویم
وز روی مه خود اثری جویم
جان یابم زین شب ها
می کاهم از غم ها
ماه و زهره را به طرب آرم
از خود بی خبرم ز شعف دارم
نغمه ای بر لب ها
امشب یک سر شوق و شورم
از این عالم گویی دورم

MP3 – 128

Mohamad Esfahani – GHoghaye Setaregan

  


ueries    
آهنگ امشب در سر شوری دارم
    Breakout
امشب در سر شوری دارم
    Breakout
امشب در سر شوری دارم اصفهانی
    Breakout
امشب در سر شوری دارم شکیلا
    Breakout
دانلود آهنگ امشب در سر شوری دارم
    Breakout
دانلود آهنگ امشب در سر شوری دارم از محمد اصفهانی
    Breakout
دانلود آهنگ امشب در سر شوری دارم شکیلا
    Breakout
امشب در دل شوری دارم
دانلود آهنگ محمد اصفهانی به نام غوغای ستارگان
pop-music.ir/محمد-اصفهانی-به-نام-غوغای-ستارگان
Translate this page
Rating: 4.6 - ‎897 votes
دانلود آهنگ فوق العاده زیبای محمد اصفهانی به نام غوغای ستارگان با بالاترین کیفیت آهنگساز: زنده یاد همایون خرم ، شعر: کریم فکور.
دانلود آهنگ محمد اصفهانی به نام غوغای ستارگان + متن ترانه
popmp3.ir/.../دانلود-آهنگ-محمد-اصفهانی-به-نام-غوغای-...
Translate this page
دانلود آهنگ فوق العاده زیبای محمد اصفهانی به نام غوغای ستارگان با بالاترین کیفیت ... متن آهنگ: امشب در سر شوری دارم امشب در دل نوری دارم باز امشب در اوج آسمانم
دانلود آهنگ غوغای ستارگان ( امشب در سر شوری دارم ) اثر محمد ...
www.iranidata.com › موزیک › فارسی › تک آهنگ
Translate this page
دانلود آهنگ غوغای ستارگان ( امشب در سر شوری دارم ) اثر محمد اصفهانی غوغای ستارگان یا امشب در سر شوری دارم ترانه‌ای با شعر کریم فکور و آهنگ‌سازی همایون خرم.
دانلود آهنگ زیبای غوغای ستارگان با صدای محمد اصفهانی
www.poonak.org/دانلود-آهنگ-زیبای-غوغای-ستارگان-...
Translate this page
Feb 13, 2013 - دانلود آهنگ زیبای غوغای ستارگان با صدای محمد اصفهانی این بسته ، شامل: آهنگ سنتی زیبا و ماندگار غوغای ستارگان (امشب در سر شوری دارم) با صدای ...
دانلود آهنگ محمد اصفهانی به نام غوغای ستارگان - جوک
www.persian-joke.com/.../دانلود-آهنگ-محمد-اصفهانی-ب...
Translate this page
دانلود آهنگ محمد اصفهانی به نام غوغای ستارگان دانلود آهنگ فوق العاده زیبای محمد اصفهانی به نام غوغای ستارگان با بالاترین کیفیت آهنگساز: زنده یاد همایون خرم.
محمد اصفهانی : آهنگ غوغای ستارگان+متن زیبای ترانه - روزگاران
www.eyrozegar.ir/.../محمد-اصفهانی-غوغای-ستارگان-مت...
Translate this page
انتشار : این آهنگ در سال 1379 توسط محمد اصفهانی با نام اوج آسمان در آلبومی با عنوان ... برچسب‌ها: امشب در سر شوری دارم، دانلود آهنگ غوغای ستارگان، غوغای ستارگان محمد ...
دلگویه - دانلود آهنگ غوغای ستارگان از محمد اصفهانی
delgooyeh.ir/post/90
Translate this page
دانلود آهنگ غوغای ستارگان از محمد اصفهانی امشب در سر شوری دارم امشب در دل نوری دارم باز امشب در اوج آسمانم رازی باشد با ستارگانم امشب یکسر شوق و شورم از این عالم ...
امشب در سر شوری دارم(1376)-محمد اصفهانی-آلبوم گلچین - آپارات
www.aparat.com/.../امشب_در_سر_شوری_دارم(1376)-م...
Translate this page
Nov 24, 2013 - امپراطور آپارات امشب در سر شوری دارم(1376)-محمد اصفهانی-آلبوم گلچین امشب , شوری , اصفهانی , امپراطور آپارات.
محمد اصفهانی : غوغای ستارگان (امشب در سر شوری دارم) - AvA
yekava.com/music-23352.xhtml
Translate this page
Mar 13, 2013 - انتشار : این آهنگ در سال 1379 توسط محمد اصفهانی با نام اوج آسمان در آلبومی با ... متن آهنگ: امشب در سر شوری دارم. امشب در دل نوری دارم. باز امشب در اوج آسمانم ... سایتتون خیلی خوبه اما اگه امکان دانلود از طریق لینک پیکوفایل هم باشه ...
دانلود آهنگ محمد اصفهانی به نام غوغای ستارگان - امید به افق های ...
www.aliaraei.blogfa.com/post/731
Translate this page
آهنگ فوق العاده زیبای محمد اصفهانی به نام غوغای ستارگان با بالاترین کیفیت آهنگساز: زنده یاد همایون خرم ، شعر:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد